poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wakacyjny niezbędnik ♥

Hejo!
(Madzia: Na Początku chciałabym podziękować za przyjęcie mojego postu  byłam wzruszona - naprawdę. Dziękuuuję! :*)

Jako, że wakacje są już tuż tuż, postanowiłyśmy przedstawić wam nasz niezbędnik, bez którego nasze wakacje są niemożliwe. Ale żeby nie było tak nudno, gdzie się da dorzucimy zdjęcia tych rzeczy. Zapraszamy! :)
MUZYKA:
1)
2)

Nasz niezbędnik:


1) Słuchawki 

Madzia: Na plaży, w podróży, w wolnym czasie, nad woda. Wszędzie. Nie wyobrażam sobie nie mieć przy sobie słuchawek, kocham muzykę i mogłabym słuchać jej  przez cały dzień. Nie ma nic lepszego od wylegiwania się na plaży i słuchania muzyki.


(Sony)



Olek: Słuchawki to dobry sposób na odcięcie się od świata. Jeśli nie mamy nic ciekawego do roboty, bądź chcemy pobyć sami z naszą muzyką, która w pełni wyraża naszą osobę to zdecydowanie najlepszy wybór.
Czasami lubię po prostu się wyłączyć, aczkolwiek muzyka nie zapełnia mojego dnia w tak dużym stopniu jak książki :)




2) Przyspieszacz opalania

 Madzia: Szczególnie przydaje mi się na nogi i brzuch, czyli miejsca które niechętnie łapie słońce i trzeba im pomóc :) oczywiście tylko trochę, nie można przesadzić (co niestety ja robię bardzo często: D).

(rossmann)
Olek: No to chyba nie muszę mówić dlaczego. bo na moją białą cerę, nogi, brzuch działa tylko BARDZO dobry przyśpieszacz, długie czasami całodniowe leżenie i woda.

(rossmann)


3) Filtr

Madzia: Obowiązkowo używam go na twarz, bo to u mnie miejsce, dla którego wystarczą 3 minuty słońca (przysięgam) i już jestem spalona jak burak.

(rossmann)

Olek: Tutaj w sumie nie mam za dużo do powiedzenia, bo stosuję go tylko jak mama się uprze. Kiedy leżę na plaży, głównie chodzi mi o to, żeby się opalić, aczkolwiek wiem, że powinnam też stosować coś do ochrony :)

4) Szorty 

Madzia: Wyobrażacie sobie siebie w długich spodniach przy upale czterdziestostopniowym? Ja siebie nie. Dlatego przede wszystkim latem krótkie spodenki są niezbędne. Pokaże wam moje ulubione :)

(Miko, Cropp + DIY)

Olek: Przysięgam moja ulubiona część garderoby. Przy dużym upale, gdzie ja nie jestem wielką fanką sukienek sprawdzają się świetnie.

(prezent)
5) Sukienki

Madzia: Coś bez czego również trudno jest mi wyobrazić sobie lato. W tym czasie do kościoła ubieram TYLKO sukienki / spódnice. Wiadomo, mają swoje minusy i plusy, ale przede wszystkim są bardzo dziewczęce i w większości przewiewne.

(Reserved)
Olek: Tak jak mówiłam nie przepadam za sukienkami, spódnicami ale tak jak napisała Madzia, od czasu do czasu (czyt. do kościoła) kiedy nie wypada iść w spodenkach je ubieram. Zaczynam się trochę do nich przekonywać, ostatnio nawet kupiłam jedną i strasznie mi się podoba.

(H&M)

(prezent)
6) Woda

Madzia: Najlepiej z duża ilością kostek lodu. Niezbędna do życia. Pamiętajcie, że jednego dnia powinniśmy wypić przynajmniej 1,5 l. Od stycznia przerzuciłam się na wodę i powiem  wam, że chyba już nigdy nie wrócę do słodkich napojów. Wiec przerwa na uzupełnienie płynów i czytamy Dalej! :)

Olek: Nigdy jakoś specjalnie nie potrzebowałam pić dużo, jednak gdy jest tak ciepło staram się to robić.
Ostatnio nawet przekonałam się do wody niegazowanej, której strasznie nie lubiłam, a tak to jestem wielką fanką pepsi, szczególnie zimnej.


7) Okulary przeciwsłoneczne

Madzia: Nie chce się powtarzać, ale bez nich też nie wyobrażam sobie wakacji. Rażące słońce, zmusiłoby mnie do chodzenia z dziwnymi minami, wiec chwała temu kto je wymyślił.

(1 - no name
2 - sinsay)

Olek: Całkowicie się zgadzam, okulary przeciwsłoneczne najlepszy wynalazek w historii. Jestem od nich tak ''uzależniona'', że noszę je nawet w cieniu. Jedynym minusem jest tylko to, że nie są zbyt ciemne i widać przez szkiełka oczy, ale w następnym roku może poszukam czegoś innego, na razie jestem zadowolona z tych co mam :)

(sinsay)
8) Książka

Madzia: Nareszcie nadszedł ten czas, kiedy możemy czytać książki jakie nam się podobają, a nie szkolne lektury. Z książką jest jak ze słuchawkami - przyda się wszędzie. Zabije czas, w bardziej pożyteczny sposób niż telefon :) A tu książki, które planuję przeczytać w wakacje:

("Wyspa Nim" -Film świetny, aż mi wstyd że książki jeszcze nie czytałam
"Kocham Cię, Danny"
"Gwiazd naszych wina" - niestety jeszcze nie zdążyłam przeczytać)

Olek: Kocham książki, mogłabym je czytać godzinami, szczególnie serię o Harrym Potterze, gdzie siedzę już przy czwartej części i nie mogę oderwać oczu. Zdecydowanie to moja forma na zabicie czasu. Ciągle coś czytam, wynajduję opowiadania więc jestem jak najbardziej za kocem i dobrą powieścią.

(''Przed świtem''
''Kamienica przy kruczej'')

9) Strój kąpielowy

Madzia: To chyba oczywiste. Nie będę się nawet rozpisywać, bo nie  miałoby to najmniejszego sensu. Niestety muszę pokazać wam strój z zeszłego roku, bo jeszcze nie udało mi się kupić nic nowego, chodź od dłuższego czasu się do tego przymierzam.

(Sinsay [góra i dół kupiony osobno])

Olek: Swój strój zakupiłam w tamtym tygodniu, więc tylko pozostaje czekać na fajną okazję, żeby go wypróbować :)


(textil market)




 ***


 Bloopers :)







 Do następnego już niebawem! ;) 

xoxo

 Madzik&Olek





20 komentarzy:

  1. ciekawie piszecie :)
    ja też mam kilka niezbędników na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, zgadzam się , bez tych rzeczy się nie obejdzie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny niezbędnik:)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę mieć słuchawki obowiązkowo, chociaż bardzo często o nich zapominam :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie słuchawki to obowiązek :D Niestety ostatnio zostały zepsute przez mojego braciszka i teraz zapominam by kupić nowe :')
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :3
    http://onlyshadowonthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. racja, te rzeczy sa potrzebna ;d
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs, w którym do wygrania jest 420 zł w sklepie Sheinside
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, to zdecydowanie wakacyjne niezbędniki :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne okulary! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wymieniłaś wszystko, co ja również bym zaliczyła do wakacyjnego niezbędnika :D
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znać :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. W pełni się z wami zgadzam :) świetny post
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość z podanych rzeczy to i moje
    letnie must have :) to naprawdę wakacyjny niezbędnik :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze wszystkim się zgadzam ! to jest wakacyjny niezbędnik :)

    Zapraszam do siebie : http://wiataaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny niezbędnik! Ja w wakacje nie mogę obejść się bez szortów, książek i oczywiście stroju kąpielowego!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobnie :D
    Ale najważniejsze to upalna pogoda, bez tego to już nie są wakacje, a wszystkie te rzeczy stają się nieprzydatne :(
    http://missffashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie mam te same niezbędniki! Super post! :D Pozdrawiam i życzę udanych wakacji x

    P.S. Dziękuję za komentarz u mnie! Tymczasem zapraszam na nowy post z inspiracjami wakacyjnych zajęć oczywiście na angegar-blog.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  16. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO ZABAWY :)) WSZYSTKO OPISANE JEST W NASZYM POŚCIE
    http://palaania.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z tych rzeczy to też mój niezbędnik :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, ciekawy pomysł na post i tak w ogóle fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :)
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń