niedziela, 5 lipca 2015

Liebster Blog Award :)

Hej kochani! Zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award przez Paulinę i Alę, więc podjęłyśmy się nominacji i odpowiadamy na pytania! :)

1) Którą piosenkę przesłuchałaś najwięcej razy w życiu?

Madzia: O jeny, mega trudne pytanie. Pewnie jakąś, której słucham od dzieciństwa, a do której wróciłam niedawno. Ale nie mam pojęcia jaka mogłaby to być.

Olek: Nie mam pojęcia.

2) Który kraj chciałabyś zwiedzić?

Madzia: Mam w planach na przyszłość zwiedzenie dużej części świata i mam nadzieję że uda mi się to wykonać. Między innymi chciałabym na pewno Anglię, Włochy, Hiszpanię, Grecję.

Olek: Na pewno chciałabym zwiedzić Anglię, Francję i Irlandię. W Irlandii są mega piękne widoki i taki klimat *-*

3) Co byś chciała osiągnąć w życiu?

Madzia: Chciałabym założyć szczęśliwą rodzinkę, duużo podróżować i wykonywać zawód, który by mnie satysfakcjonował i uszczęśliwiał.

Olek: Moim największym marzeniem jest bycie kimś, chciałabym skończyć studnia na kierunku architekta i mam nadzieję, że to się spełni :)

4) Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać najbardziej?

Madzia: Raczej nikogo.

Olek: Chciałabym spotkać Angeline Jolie, Brada Pita, chłopaków z One Direction XD

5) Co myślisz o związkach homoseksualnych?

Madzia: Są to są, miłość to miłość. Szczerze mówiąc jest mi to obojętne, nie mam zamiaru kogoś dyskryminować z powodu jego orientacji. Do momentu kiedy nie wychodzą z tym na ulicę i nie pokazując jak bardzo się kochają - wisi mi to :)

Olek: Nie mam nic do tego, dopóki nie pokazują nie wiadomo jak swojej miłości publicznie to nie przeszkadzają mi. To są też ludzie i mają prawo do tego.

6) Jaki jest twój ulubiony sklep z ubraniami?

Madzia: Nie mam ulubionego, ale lubię H&M, Reserved, New Yorker, Stradivarius.

Olek: Sinsay, mohito też nawet lubię i H&M XD

7) Jaki masz telefon?

Madzia: Samsung galaxy core plus.

Olek: Nokia Lumia 520 :)

8) Co w sobie najbardziej lubisz?

Madzia: Jestem zbyt skromną osobą, nie cierpię siebie oceniać. Lubię charakter, jeszcze małe zmiany i będzie ok.

Olek: Nie mam tak, że nie lubię pewnych części, lubię wszystkie, ale najbardziej swoje oczy i brwi.

9) Co szalonego zrobiłabyś w te wakacje, gdyby cię nic nie ograniczało?

Madzia: Wyjechałabym gdziekolwiek, nie mówiąc o tym nikomu, w gronie kilku najbliższych mi osób. Spędziłabym ten czas najlepiej, jak tylko potrafię.

Olek: Pojechałabym w podróż po Europie, świecie z plecakiem i garstą znajomych, zupełnie na spontanie nic nie planując.

10) Jaką pizzę najbardziej lubisz?

Madzia: Bez żadnego kombinowania; sos, ser, szynka, tuńczyk i pieczarki.

Ola: Lubię praktycznie każdą, zaczynając od podstawowej Margarity kończąc na pizzy z serem, kurczakiem, pieczarkami, salami, kukurydzą, ogórkiem, papryką :)

11) Co zainspirowało cię do blogowania?

Madzia: Kurcze nie wiem. Miałam wcześniej blogi, ale jakoś szło nie po mojej myśli i ze złości je usuwałam. W końcu razem z Olą postanowiłyśmy założyć wspólnego bloga, o wszystkim :)

Olek: Teraz prawie każdy robi coś związanego z blogowaniem, więc z Madzią uznałyśmy, że też możemy spróbować. Najpierw był pomysł z nagrywaniem ale nie wypaliło, więc tak sobie piszemy :)

Dobra a teraz nasze pytania i nominacje:

Pytania dla Was:

1) Od jak dawna blogujesz?
2) Czy jest to twój 1 blog?
3) Wiążesz przyszłość z blogowaniem?
4) Jakie masz plany na wakacje?
5) Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?
6) Czego ci aktualnie brakuje?
7) Jest coś, co chciałabyś/chciałbyś zmienić?
8) Jaka piosenka najbardziej kojarzy ci się z wakacjami?
9) Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
10) Gdybyś miał/miała możliwość cofnięcia czasu, do jakiego momentu byś go cofnął/cofnęła?
11) Ulubione wspomnienie?

Nominujemy: 
mikrouszkodzenia.blogspot.com
 http://krzysiuglad.blogspot.com/
 http://missffashionable.blogspot.com/
 roxannee-blog.blogspot.com
 kasiaa583.blogspot.com/
 http://modoemi.blogspot.com/
 patyyk.blogspot.com
 http://beautystyle-paula.blogspot.com/
 shadesofblondie.blogspot.com
 zawsze-wszedzie.blogspot.com

Jeszcze raz dziękujemy za nominację!
Do następnego :)
xoxo

4 komentarze:

  1. LBA to fajny sposób, żeby się więcej dowiedzieć :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi, gratuluje nominacji :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. :) Gratuluję nominacji! ;)

    http://hogwart-na-wieki.blogspot.com/ <- zapraszam też do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post :)
    pozdrowienia
    http://paulinandme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń