sobota, 11 kwietnia 2015

Best Friend Forever ♥

Witajcie! Dzisiaj przychodzimy do was z wiosenną sesją. Jeszcze w poniedziałek śnieg u nas sypał, a od czwartku taka piękna pogoda. Na termometrach wybiło 20 stopni! Chyba pierwszy raz w tym roku (;
Ale przejdźmy do rzeczy. Dodatkowo wybrałyśmy 10 pytań Z Tagu "100 pytań, których nikt nie zadaje". Chcemy abyście dowiedziały się o nas jak najwięcej :) W czwartek wybrałyśmy się na sesje. Zobaczcie co udało nam się wspólnie napstrykać.


 1) Najlepsza rzecz, jaka przytrafiła Ci Się w życiu?
Madzia / Zdecydowanie przyjaźń z  Olą :)
Ola / Bede nieoryginalna i powiem,że przyjaźń z  Madzią. Serio ta dziewczyna jest najlepszym co mam, a co mogłam mieć.



 2) Co wkurza Cie, wspólnie Niekoniecznie wkurza innych?
Madzia / Wieele Rzecz. Mlaskanie, dziwny tik nogą (takie telepanie nią) i duzo innych.
Ola / Bardzo szybko można mnie zdenerwować i robi to duzo rzeczy. Np. Jak ktoś specjalnie mówi takım starodawnym stylem (piknie, dziewoje), jak musze powtarzać dwa razy to samo, specjalne strącanie mojej grzywki na twarz, rzucanie papierowymi kulkami we mnie na lekcji i łaskotanie, gdy coś czytam, wmawianie mi różnych rzeczy mimo, że tak nie jest. Pełno tego :o




 3) Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie? 
Madzia / Owsiankę, naleśniki, omlety, tosty <3
Ola / kanapki z nutella, tosty, Jajecznica * - *



  
 4) Jesteś uparty? 
Madzia / Ojj tak.
Ola / Bardzo.



  5) Kiedy ostatnio robiłeś zdjęcie u fotografa?
Madzia / yy .. Okolo 2 lata temu?
Ola / W piątej klasie do karty rowerowej. Plus minus 4 lata temu.




6) Czy miałeś kiedykolwiek uczucie deja vu?
Madzia / Tak, kilka razy się zdarzyło.
Ola / Tak, dzisiaj chyba z milion razy.





 7) Czy  kiedykolwiek płakałeś ze szczęścia?
Madzia / Płakać nie, co najwyżej się wzruszyłam. Zdecydowanie częściej zdarza mi sie płakać ze śmiechu: D
Ola / Nie wiem, ale przyłączam się do odp Madzi, ze śmiechu często xd




 8) Czy jestes cierpliwy?
Madzia / Zależy, raczej nie.
Ola / Zdecydowanie nie, szybko sie denerwuje.



9) Czy liczyłaś kiedykolwiek kroki podczas spaceru?
Madzia / Raz! Ale bylo przez jakies 7 lat temu xd
Ola / Nie, ale musze tak zrobić w najbliższym czasie :)

10) Czy kiedyś tańczyłeś bez muzyki?
Madzia / Jasne, bardzo często.
Ola / Tak, ostatnio na wf nawet.

Mamy nadzieje że spodobały się wam zdjęcia. Koniecznie napiszcie w komentarzuco o nich sądzicie! :)

+Dzieki najlepszemu fotografowi. Monia jestes wieeelka :)
***
OOTD

Madzia
Kurtka - Sinsay
Koszulka - Sinsay
Spodnie - H & M
Buty - Nike
Biżuteria: Polowa Serca - Sinsay
złote serduszko - prezent

Ola
Kurtka - teksas
Koszulka - Sinsay
Spodnie - nie pamiętam
Buty - Nike
Biżuteria: Polowa Serca - Sinsay
koniczynka - Górecki
Obrączka - Górecki


7 komentarzy:

  1. Hah , ciekawe kto zrobił takie dobre zdjęcia hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag i ładne zdjęcia, super są te bluzeczki :) Może następnym razem niech Magda odpowiada o Oli, a Ola o Magdzie? :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pomysł! Szukamy właśnie coś fajnego, na kolejnego posta więc to się zobaczy :) / Olek

      Usuń
  3. Taki tik nogą to ja mam, ale to przez ADHD - nie umiem wysiedzieć w jednym miejscu, a takie ruszanie nogą mi bardzo pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejj, ja mam taki tik :D
    Też jestem uparta :p
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! też jestem uparta haha

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. kto nie tanczy bez muzyki! prosze Was:D albo ze śmiechu płacz. o matko :D taka rozmazana później :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń