wtorek, 28 kwietnia 2015

Porozmawiajmy o naszych pasjach!

Hej wszystkim, tutaj Olek! Oficjalnie wróciłam do świata żywych po testach. Jak sam tytuł mówi, chciałabym byście podzielili się ze mną swoimi pasjami, rzeczami, które gdy je robicie sprawiają wam przyjemność. Mogą to być również talenty, którymi każdy z nas jest obdarzony.

Może ja zacznę :)

 Ola. Lat 16. Brak talentu wokalnego, muzycznego, tanecznego, sportowego (o ile taki istnieje) wielka miłośniczka rysowania.

Odkąd tylko pamiętam,  wykonywałam przeróżne rysunki dla rodziny, moje pierwsze spotkanie z kredkami było w przedszkolu, swoją drogą niezbyt fascynujące. Byłam małą, nieśmiałą dziewczynką i moim jedynym wzorem ''artystycznym' był malunek domu. Za każdym razem w innych barwach, ale zawsze taki sam. Nie wiem z czego to się brało, ale uważałam to jako taki punkt bezpieczeństwa, wiedziałam, że jeśli to narysuję to nikt nie będzie się ze mnie śmiał. Następnie był okres czasu, gdy z kuzynką konkurowałyśmy ze sobą. Obie składałyśmy kartkę na pół i na każdej ze stron wymyślałyśmy coś co według niej przebije tą drugą.

Momentem przełomowym był etap szkolny, gdzie miałam bardzo fajnego nauczyciela od plastyki. Już od pierwszych lekcji zaczął mnie chwalić, co podniosło mi samoocenę i jakość moich prac. Z czasem zaczęłam występować w konkursach i zajmować jakieś tam miejsca. Obecnie rysuję tylko w wolnych chwilach czyt. niezbyt często. Ograniczyłam się do węgli i ołówków. Jestem samoukiem. Wszystko co ''stworzę'' pochodzi ode mnie i jest wytworem mojej wyobraźni. Wiążę z tym moją przyszłość, gdzie jako tako talent plastyczny mi się przyda.

Ale nie to chciałam podkreślić  w tym poście. Chodzi o to, że każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego. Jedni są wrażliwi inni dobrze gotują (czyt. Madzia *-* ) a jeszcze inny są mega mózgami z dajmy na to matematyki! Jesteśmy tak różni, ale łączy nas jedno, zamiłowanie do bliskich naszemu sercu rzeczy. Jeśli macie swoją pasję, nie patrzcie na innych, róbcie to co kochacie, stawiajcie sobie poprzeczki by z dumą przeskakiwać je.

Rada na dzisiaj to po prostu: Bądź sobą! Nie rezygnuj z czegoś przez byle jakie głupoty.
Zbyt wielu ludzi żałuje decyzji, chce coś zmienić w swoim życiu. Pogoń za marzeniami to serio wasz najważniejszy wyścig. Nie zmarnujcie szansy.

Wiem, łatwo mówić. Ale jeśli coś nie wyjdzie, nie poddawajcie się.

Jakie są wasze mocne strony, talenty, pasje, zamiłowania? Piszcie :)
( mam nadzieję, ze nie wyszedł z tego totalny badziew )

Do następnego! Olek




2 komentarze:

  1. Jak narazie jedynym hobby jakie posiadam to sport, kocham siatke i kosza :P Z resztą chyba wiecie <3 Pozdrawiam Monis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się, nie wolno rezygnować z czegoś co się lubi :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń